About me

..................................JSEM NA YOUTUBE!...............RECEPTY...............LIFESTYLE...............RECENZE...............VYCHYTÁVKY..............WISHLIST.

středa 17. února 2016

Zdravá pizza


Přísahám, že když jsem si tenhle recept na Kettlerovi přečetla, smála jsem se a hodně.  Jenže, pak jsem si dala něco dobrého a k tomu jsem měla v hlavě myšlenku pizzy. Normální pizzy. Ale ne, řekla jsem si, že v kuchyni jsem jsem už experimentovala mockrát, a taky jsem chtěla vidět výraz přítele, který šel domů na oběd za pizzou... :DD


Co budeme potřebovat:

  • 250g tvarohu 
  • 3 vejce
  • 6 lžic ovesných/pšeničných vloček/otrub
  • sůl, oregano,  italské koření
  • náplň

Postup:

Smícháme tvaroh, vejce a vločky ( použila jsem jemné, ale je to fuk, buď je nechte tak nebo je rozmixujte na mouku). Přidáme sůl, oregano, nějaké italské/pizza koření - a fakt tím nešetřete, já jsem si myslela,  že jsem to překořenila a přesolila, ale bylo to dobrý (složením mi to pořád připomínalo snídani :D). Pak jsem to nechala chvilinku nacucat, ale pokud nemáte čas, nic se neděje.. Na plech jsem dala pečící papír a dala půlku těstíčka, lžící jsem jej rozprostřela a šoupla do trouby na 200°C. V troubě se placka nafoukla, vytáhla jsem ji a hezky potřela trochou olivového oleje. Přišel na řadu rajčatový základ, šunka, rajčata, sýr... co kdo má rád. A nechala jsem zapéct na 150°C. 

Byla výborná - ne teda jako od itala - ale určitě jako od zdravého itala :D. 
Fakt to zkuste.

 Dobrou chuť!