About me

..................................JSEM NA YOUTUBE!...............RECEPTY...............LIFESTYLE...............RECENZE...............VYCHYTÁVKY..............WISHLIST.

úterý 22. března 2016

Ukliď si se mnou! KUCHYŇ

               Sedím si takhle na gauči a netrpělivě vyhlížím sluneční paprsky. Slunce je za rohem bytu, ale už už už se loudavě plíží. Každou chvílí se blahem propadnu do jarní nálady. NO TO SNAD NE. Jaro už je zase tady!? Sluneční paprsky líně prozářily náš obýváček, ale během toho parádně zvýraznily šmouhy na oknech a nečistoty po zimě... Achjo. Nedá se nic dělat.
              Abych mohla jaro přivítat se vší parádou, je potřeba odlehčit a připravit byteček! V přírodě se vše začíná probouzet, tak i já probudím čistící prostředky a hadříky po zimní spánku. Ne, že bych nic nedělala, ale to víte... naposledy jsem hloubkový úklid dělala někdy po Halloweenu a řekněme si to rovnou - veškeré kuchyňské náčiní, misky, hrnce, hrníčky - jsou prostě neposedné a ani za nic nechtějí zůstat na svém místě.
              Ze všeho nejdřív, schovejte všechno nechráněné jídlo (otevřené máslo atd.), nepotřebujeme si je vylepšovat případnými čistícími prostředky! Pokud máte v plánu si vyhrát s manikúrou - nechejte to až po úklidu. Ušetříte si spoustu nervů . :P Úklid v kuchyni začnu tím, že si připravím kyblík s teplou vodou a Sanytolem. (Při běžném rychlém úklidu používám Sidolux - a to vám, říkám, nic nevoní líp!) Dva hadříky jeden suchý a druhý na mokré, pak nějakou okenu a papírové utěrky, prachovku a zubní kartáček (nebo nějaký drobnější kartáček na pořádnou špínu!). A jako dezinfekci používám můj nejoblíbenější sprej z DMka! Kdybych mohla, tak se jím budu voňat, protože ta vůně je naprosto skvělá!

¨

P.S. Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jestli vám tento formát videa vyhovuje. Tzn. jestli mám mluvit i u receptů! :)