About me

..................................JSEM NA YOUTUBE!...............RECEPTY...............LIFESTYLE...............RECENZE...............VYCHYTÁVKY..............WISHLIST.

neděle 29. května 2016

5D Kino Hoblina

FB

   Dnes jsem prožila nejlepší rande svého života! V Kině Hoblina se od 21.00 promítala Amélie z Montmartru... jupííí! V olomouckém letním kině jsem ještě nebyla a zrovna na mou premiéru tak úžasný film... už teď bych tomu věřila, že to bude parádní večer. 
   Celý den bylo dusno, v dálce celkem černé mraky, co chvilku jsem kontrolovala srážkové radary. 19.30 - nějaký mráček, ale po 20.00 čistá obloha! PARÁDA! Cestou do kina jsme si koupili bagetu a sýr  (haha ♥) a letěli na promítání. (Ještě jsem si chtěla vzít svůj béžový kabát, aby to bylo, jakože víc chic, ale bylo fakt horko.) Jak už jsem říkala, v letňáku jsem nebyla, ale jakmile jsme si koupili vstupenky a vešli do areálu kina... oh. (To, že je kino ve značně špatném stavu, to je teď docela jedno, protože jak jsem se dočetla, bude se rekonstruovat.) Ale proboha, je to tak nádherné místo! Hezky jsme si našli místečko v první řadě a čekali jsme, až se zešeří. A je to tady. Amfiteátr se začal zahalovat do tmy. Začalo promítání. (Amélii jsme viděla přibližně 1000x, ale byla jsem nadšená, jakoby to byla žhavá novinka.) Jedním a půl okem jsem se dívala na film a užívala si jej a půl okem jsem sledovala oblohu. 
   V momentě, kdy mi začalo docházet, že mi asi není úplně příjemná všudy přítomná venkovní tma, a že netopýr, který mi piští nad hlavou mě taky docela znervózňuje, na nás začaly pleskat kapky deště. Sakra. Na radaru nebylo nic vidět, takže to bude jen nějaké mrholeníčko. Mrholeníčko se proměnilo v liják jako prase. Prvních pár dvojic zmizelo. Pak se zvedla skupinka, která běžel pod nádhernou střechu a v pár okamžicích, už se uvelebovali na pódiu. Tak to není ani trochu špatný nápad! A už jsme tam byli taky. Obloha byla fialová od všudy přítomných blesků. Po chvíli se velká většina vytrvalých návštěvníků dělila o prostor před plátnem. Obraz jsme měli trochu šejdrem a zvuk šel úplně mimo nás. Ale ten pocit... a tolik dobré atmosféry na jednom místě...
   Ač jsem Amélii viděla 1001x, nikdy jsem si nevšimla, kolik je tam dešťových scén! No Kino Hoblina nám dodalo efekty jako blázen! Scény jako: "-Dobrý den paní Wallace, jak se vede? -Vždycky líp, když neprší..." rozesmály snad všechny. Ale při scéně, kdy Collignon strká lampu do zásuvky a ta zkratuje, se nebem a všude kolem rozsvítil ultra blesk - chvilku mi trvalo pochopit, že se to stalo i u nás a ne jen na plátně. Po skončení, jsme museli v neutichajících hromech, blescích a lijáku běžet na autobus. Jenže cesta z kina je docela dost přírodní a u východu na nás čekal Ninja Faktor, kterým jsme teda proběhli, aniž bychomsi všimli překážek v podobě maxi louží. No, mokří budeme tak či tak. A na to, že fakt nemám ráda, když zmoknu a oblečení se na mě začne lepit, jsem si tenhle slejvák fakt užila. 
   Kino Hoblina má za mě palec nahoru, nevyhnali nás z pódia, akci neukončili, a připravili fakt parádní akci, mají moc dobré pivo a program nabitý. Další film se bude promítat 3.června - Slunce seno, erotika... 
   Hlavou mi vrtá jen jedno, jaké efekty můžeme očekávat příště...? 






Umělecké dílo, demonstrující atmosféru večera. (Cena: 18300,-)