About me

..................................JSEM NA YOUTUBE!...............RECEPTY...............LIFESTYLE...............RECENZE...............VYCHYTÁVKY..............WISHLIST.

pondělí 12. prosince 2016

Buddhova miska

Buddhova miska, pestrý, výživný a sytý pokrm!

Skládá se z obiloviny, luštěnin, zeleniny a zálivky.

Nejprve si uvařte obilovinu, ať už použijete rýži, pohanku, kuskus... nezapomeňte při přípravě jen bezhlavě nalít vodu do hrnce, ale klidně přidejte nějaké koření. (Osvojila jsem si vařit rýži a nebo luštěniny v multicookeru :) )
Jako další je na řadě salát - mladý špenát, polníček, rukola, kapusta, brokolice... prostě něco zeleného :D A i tady nezapomeňte lístky zakápnout olejem a hezky je načechrat do talíře.

Výběr luštěniny je téměř neomezený - přes čočku, fazole, hrách, po cizrnu... i tady nezapomeňte na ochucení. Dodá míse velkou porci bílkovin.

Pak přidejte čerstvou zeleninu. A tady je to jen na vás a vaši chuti. Já jsem vybrala mrkev, cherry rajčátka, papriku, avokádo a žampiony (orestované :D).

Navrch jsem ještě dala vajíčko povařené na moje oblíbené 3 a kousíček minuty!

A jako dressing jsem smíchala burákové máslo, sójovou omáčku, chilli omáčku a jogurt! Přísahám je to největší dobrota pod sluncem!! :O

A celé jsem to posypala sezamovými semínky a chia semínky! :) Hezky křupaly a jsou moc zdravé! :)



Dobrou chuť!