About me

..................................JSEM NA YOUTUBE!...............RECEPTY...............LIFESTYLE...............RECENZE...............VYCHYTÁVKY..............WISHLIST.

neděle 24. dubna 2016

Movies...

          Tak mě napadlo, že se blíží zkouškové a určitě se najdou tací, kterým jde učení až po zhlédnutí filmu nebo seriálu nebo po celé sérii. Víme? Všechny tyto filmy řadím do 5hvězdičkových + jsem je viděla stokrát, a pokud ne, tak ve mně zanechaly extrémně silnou stopu. Nebudu je nijak seřazovat od nejlepších - protože to vážně nejde, ale pokusím se je dát do nějakých tematických souborů. Doufám, že se vám budou hodit a hlavně líbit. Stačí kliknout na film a jste na ČSFD, a to vám říkám, podle hodnocení mám ve většině případů vkus :D :D #válím.


Co by jste měli vidět, než si zapnete cokoli jiného:
Cowspiracy
Poslední útes
The true cost
Zastavte vymírání
Wall-E

TOP "klasika" filmy, které si budete pamatovat #trochuDarkSide:
Chlapec v pruhovaném pyžamu
Šestý smysl
Mlčení jehňátek
Ctihodný občan
TOP "klasika" filmy, co prostě miluju:
Někdo to rád blond
The Great Gatsby
Pulp Fiction
Láska nebeská
Pán a paní Smithovi
Co jsme komu udělali
Nedotknutelní
Amélie z Montmartru
Co žere Gilberta Grapea
Šifra mistra Leonarda
Gejša

Maraton: 
Marvel
Audrey Hepburn
Marilyn Monroe
Star Wars
Tim Burton
Oldřich Nový
Leo

Trapnůstky:
Pravá blondýnka
Ďábel nosí Pradu
Deník princezny
Deník Bridget Jones
Frozen
Já, padouch
rozhodně to není všechno, časem doplním :)