About me

..................................JSEM NA YOUTUBE!...............RECEPTY...............LIFESTYLE...............RECENZE...............VYCHYTÁVKY..............WISHLIST.

úterý 26. dubna 2016

Cookies

Cookies! Jedny z těch nejlepších sušenek pod sluncem, můžete si je udělat s čokoládou, oříšky,
brusinkami... nebo se vším :D. První recept můžete podle amerického vzoru jíst jen tak, protože neobsahuje vejce! A druhý je můj nejoblíbenější! Ve videu jsem použila první recept, protože jsem zjistila, že mi došly vajíčka :D. Trapas.

Cookie dought

Co budeme potřebovat:
1/2 hrnku změklého tuku (másla, Hery)
1/3 hrnku třtinového cukru
1/8 hrnku cukru
1 a 1/4 hrnku polohrubé
1/2 lžičky soli
2 lžíce mléka
čokoládové pecky

Smíchám máslo s cukry. Jakmile se spojí přidáme mléko, poté mouku a sůl. A nezapomeneme na čokoládu ( já ještě přidala asi lžíci máku, ať je to flekatější :D)! Těsto by mělo být měkké a nelepivé! :) Necháme jej odpočinout v lednici asi půl hodiny. Poté lžící rozdělíme a uválíme z nich kouličky. Prstem vmáčkneme pecičku doprostřed kukísky a tím ji i trochu splácneme. A šup do trouby! Pečeme na 180°C dokud nejsou krásně zlatavé.

Jakmile nám vychladnou, roztopenou čokoládou obtáhneme prostřední čokoládky a namalujeme nožičky. Pokud chcete roztomilejší pavoučky, buď bílou čokoládou, kouskem maršmelouna nebo perličkou jim přilepte oči :). Tadááááá a máme hotovo!

Americké cookies!

Co budeme potřebovat: 

250g polohrubé mouky
125 g tuku (Hera, máslo...)
1 vejce
100g cukru
špetička soli
1/2 lžičky prášku de pečiva 
čokoška, oříšky

Máslo utřeme s cukrem a vejci. Přidáme mouku, cukr a sůl. Na kousíčky posekané oříšky a čokoládu, Necháme odpočinout v lednici. Uválíme kuličky, a pečeme asi 20minut na 200°C

Dobrou chuť! :)